пʼятниця, 21 березня 2014 р.

Модуль 5


Сьогодні в нас була педрада.
Наша група розглядала тему:
Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. Потрібно познайомити учнів з різновидами інтернет-ресурсів та правилами безпечного користування ними, щоб унеможливити небезпечні ситуації, які можуть завдати моральної шкоди учню та матеріальної його батькам. Це має зробити вчитель, залучивши до співпраці батьків, старших учнів та інших вчителів. Починати цю роботу треба з того часу, коли дитина отримує доступ до Інтернету. 

четвер, 20 березня 2014 р.

Модуль 4


В даному модулі ми розібрали поняття формуючого оцінювання та доцільності його вирокистання. Також нами була розроблена  презентація.

вівторок, 18 березня 2014 р.

Модуль 3


Обговорили тему портфоліо.
Створили презентацію.
Освоїли програму браузер.
Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме те, що  ключове питання є проблемне питання всього проекту,  стосується цікавої, або важливої для учнів теми "Здоровий спосіб життя" 

понеділок, 17 березня 2014 р.

Модуль 1. Модуль 2.

 
Сьогодні був перший день курсів Інтел. Вражень буже багато. Ми опанували два модулі. В ході роботи навчилися деталізовувати свої цілі, створили папку Портфоліо. Створили сторінку на WIKI. Проаналізували як підвести учнів до участі в проекті, зацікавити їх, поставити їх перед проблемою.